مشاوره رایگان بانک وردپرس در خدمت شماست

با ما تماس بگیرید از اینکه صدای نازنین شما را می شونیم لذت میبریم و سعی میکنیم ، تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ارتباط با واتس آب با کلیک روی دکمه زیر:

ورود به پشتیبانی

امروز در این آموزش قصد داریم تاریخ آخرین باری که کاربر سایت وردپرسی شما به آن وارد شده است را به نمایش بگذاریم. با یک قطعه کد بسیار ساده می توانید که زمان آخرین ورود کاربر را به سایت خود نمایش دهید و باعث حرفه ای تر نشان داده شدن کارتان شوید.برای نمایش آخرین ورود کاربر در وردپرس ادامه آموزش را دنبال کنید.

نشان دادن آخرین زمان ورود کاربر در وردپرس

برای این که فقط آخرین ورود کاربران سایتتان در پنل مدیریت برای شما به نمایش گذاشته شود می توانید از این راه بسیار ساده استفاده کنید. در قسمت کاربران سایت، یک ستون اضافه خواهد شد (last login) و تاریخ آخرین ورود آن ها را به شما می گوید. البته برای اضافه کردن این بخش از افرونه wp last login استفاده می شود. آن را نصب کنید.

سپس بعد از نصب آن، در بخش مدیریت وردپرس، مانند تصویر زیر، ستونی اضافه می شود که فقط تاریخ آخرین ورود شما رو بازگو می کند:

lastloginadmin

نکته : در هنگام ابتدای نصب ممکن است برای بعضی از کاربران که هنوز وارد سایت نشده اند، گزینه never login نشان داده شود، ولی نگران نباشید، به محض اولین ورود آنها به سایت ، این عبارت به درستی در پنل مدیریت نشان داده می شود.

نشان دادن آخرین زمان ورود در سایت وردپرس

در این حالت، شما براحتی میتوانید اخرین ورود کاربرتان را در هر جای قالب سایتتان که بخواهید نمایش دهید. فقط با استفاده از یک قطعه کد کوتاه (short code) قادر به این کار هستید. کد زیر را به انتهای فایل function.php اضافه کنید:

<?php 
/**
 * Capture user login and add it as timestamp in user meta data
 *
 */

function user_last_login( $user_login, $user ) {
    update_user_meta( $user->ID, 'last_login', time() );
}
add_action( 'wp_login', 'user_last_login', 10, 2 );

/**
 * Display last login time
 *
 */
 
function wpb_lastlogin() { 
	$last_login = get_the_author_meta('last_login');
	$the_login_date = human_time_diff($last_login);
	return $the_login_date; 
} 

/**
 * Add Shortcode lastlogin 
 *
 */
 
add_shortcode('lastlogin','wpb_lastlogin');
?>

با این قطعه کد ایتم آخرین ورود شما را  به سایت اضافه میکند. با هر بار ورود کاربران به سایت شما، کلید واژه متایی را در دریتابیس شما سیو می کند. از سایت خود خارج شوید و دوباره لوگین کنید تا از درستی این کد مطعمن شوید.

اکنون شما با استفاده از شورت کد [lastlogin] در اکثر بخش های سایتتان می توانید از آخرین ورود کاربر (در قالب ها، نوشته ها،ابزارک ها و …) آگاه شوید و به کاربر نشان دهید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
ارسال اطلاعیه در صورتیکه