مشاوره رایگان بانک وردپرس در خدمت شماست

با ما تماس بگیرید از اینکه صدای نازنین شما را می شونیم لذت میبریم و سعی میکنیم ، تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ارتباط با واتس آب با کلیک روی دکمه زیر:

ورود به پشتیبانی

حتماً اطلاع دارید که یکی پردرآمدترین صنعت ها ، گردشگری میباشد و برای آنکه بتوانید سهمی در چرخه ی این صنعت پرسود و فراگیر داشته باشید با راه اندازی یا تجهیز سایت خود به یک قالب همه فن حریف تور و گردشگری اولین قدم را برمیدارید.

قالب وردپرس ادونچر تورز تمامی امکانات و نیازهای آژانس های مسافربری را شناسایی و برای هرکدام یک راهکار و امکان منحصر به فرد ایجاد کرده است.

برای ایجاد سایتی که منحصراً برای تور و گردشگریست نیاز به یک طراحی پویا و زنده دارید تا کاربر زمان ورود به سایت شما برای تصمیمی که به مسافرت گرفته است ترغیب شود.

طراحی تمام عرض و صد البته واکنشگرای قالب وردپرس Adventure Tours نوید این نوع از طراحی را می دهد.

[toggle title=”برای مشاهده آخرین بروز رسانی ها کلیک کنید” state=”close”]

قالب گردشگری Adventure Tours در تاریخ 96/10/14 به نسخه 3.1.9 بروز رسانی شد !

قالب گردشگری Adventure Tours در تاریخ 96/9/7 به نسخه 3.1.8 بروز رسانی شد !

[/toggle]

همانطور که در بالا ذکر شد این پوسته گردشگری برای Booking (بوک کردن در بین آژانس های هواپیمایی یک اصطلاح رایج جهت رزرو میباشد) دارای امکانات متناسب و مرتبط میباشد.از جمله :

جعبه جستجو تورها :

این ابزارک در واقع قلب سایت گردشگری میباشد،کاربر با استفاده از این قسمت میتواند تور مورد نظر خود به همراه تمامی مشخصات آن نظیر ، تاریخ شروع ،تاریخ پایان، مقصد ، مبداء، تعیین سن ، فعالیت هایی تور و … را تعیین و تورهای مورد نظر بعد از جستجو نمایش داده میشود.البته پر کردن این فیلدها برای کاربر اجباری نیست و اگر هرکدام را پر نکند به صورت پیشفرض تمامی موارد درون آن فیلد برای انتخاب تور به کاربر نمایش داده میشود.

همچنین دو حالت برای انتخاب زمان وجود دارد ، در حالت اول به صورت دقیق و جزئی زمان رفت و برگشت را میتواند مشخص کند و در حالت دوم به صورت کلی فقط ماه مورد نظر برای برگزاری تور انتخاب میشود.مثلا وقتی مشتری در منوی کشوئی جعبه تور شهریور ماه را انتخاب کند تمامی تورهایی که در شهریور برگزار میشود لیست میشود.

سیستم نقد و بررسی تور :

این روزها یکی از عوامل مهم در انتخاب تور توسط گردشگران مشاهده تجربیات دیگر کاربران میباشد.هر کاربر میتواند با اختصاص دادن 1 تا 5 ستاره و توضیحات ، تجربه ی خود از یک تور را به اشتراک بگذارد.این سیستم نقد و بررسی در قالب وردپرس Adventure Tours به بهترین نحو پیاده سازی شده و در تمامی قسمت های سایت امتیازی که کاربران به تور داده اند نمایش داده میشود (قابلیت روشن/خاموش کردن دارد)

صفحه اختصاصی برای هر تور  :

شخصی که قصد دارد میلیون ها تومان برای یک تور هزینه کند میبایست از جزئیات سفر خود آگاه باشد.در صفحه ی معرفی تور تمام آن چیزی که گردشگر نیاز به دانستن آن دارد مانند :توضیحات کامل ، محل اقامت و نمایش محل دقیق تور بر روی نقشه گوگل ، تب برنامه سفر به همراه شماره بندی زیبا ، عکس های منتخب از تور ، نقد و بررسی، امکان رزور تور به صورت کاملاً آنلاین و هماهنگ با درگاه های پرداخت ایرانی و خارجی

نحوه نمایش تورها در قالب :

تمامی موارد بالا زمانی مفید است که بتوانید به بهترین شکل ممکن در قسمت های مختلف سایت نمایش دهید.بهتر است خودتان در بخش نمایش و تورها این نحوه ی نمایش را مشاهده کنید.

اما به صورت خلاصه میتوان به حالت نمایش به صورت شبکه ای ، اسلایدر،جعبه ای ، ابزارک ، تورهای لحظه آخری اشاره کرد

 

 

💠💠💠💠💠در صورت خرید این محصول و تکمیل خرید 5900 امتیاز بدست خواهید آورد که معادل دریافت 5900 تومان تخفیف در خریدهای بعدی شما می باشد!💠💠💠💠💠
فونت ایران سانس در قالب های بانک وردپرس

بررسی قالب گردشگری Adventure Tours

ارزش خرید نسبت به قیمت
پشتیبانی
امکانات
درگاه های پرداخت
تاریخ شمسی

اگر مایل به تاسیس یک سایت تور یابی یا رزرو هتل حتما این قالب را جزو اولویت های انتخاب خود قرار دهید این قالب با امکانات زیادی که دارد و با شمسی سازی که انجام شده است به یکی از بهترین قالب های گردشگری فارسی وردپرس تبدیل شده است

خرید و تحویل آنی با قیمت 59000 تومان بدون پشتیبانی
[تعداد: 4   میانگین:  4/5]

2
دیدگاه بگذارید

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
سید حسین موسویآزاد Recent comment authors
  Subscribe  
جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین
ارسال اطلاعیه در صورتیکه
آزاد
مهمان
آزاد

سلام، افزونه شمسی سالن کار میکنه؟ در بخش تورها مینویسه فرودین ۲۰۱۸ ؟ این درست میشه ممنون میشم جواب بدید چون میخام خریداری کنم

یک افزونه هم برای ارسال اطلاعیه در صورت پاسخ به پیام مثل همین کامنت گذاری خودتون معرفی کنید تا بخرم
تشکر