مشاوره رایگان بانک وردپرس در خدمت شماست

با ما تماس بگیرید از اینکه صدای نازنین شما را می شونیم لذت میبریم و سعی میکنیم ، تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ارتباط با واتس آب با کلیک روی دکمه زیر:

ورود به پشتیبانی

پوسته Constro یک قالب وردپرس چند منظوره 100% ریسپانسیو با ویژگی های فوق العاده میباشد.

کد نویسی این تم وردپرس اصولی بوده و ساختاری حرفه ای برای انواع کسب و کارها را دارد.در این قالب از افزونه های مشهوری چون ویژوال کامپوزر،اسلایدر رولیشن و فریم ورک بوت استرپ (برای هماهنگی کامل با دستگاه های لمسی) بهره مند است و اگر قصد دارید از قالب قبلی خو به این قالب وردپرس مهاجرت کنید دیگر نگرانی نخواهید داشت.

هچنین برای اسلایدر این قالب تعداد زیادی لایه های از پیش ساخته شده وجود دارد که شما میتوانید با جایگزین کردن متن و عکس مورد نظر برای سایت خود آن را سفارشی سازی نمایید.

قالب وردپرس Constro با طراحی منحصر به فرد و جدید خود برای شتاب گرفتن کسب و کار شما یک پیشنهاد ویژه است.بخش نمونه کارها با تم های مختلف را میتوان از نقاط قوت آن برشمرد.

این قالب وردپرس برای کسب و کارهایی چون :

خدمات ساختمانی،شرکت ها و دفترهای مهندسی عمران، معماری ، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی،مدیر پروژه،مهندس برق و الکترونیکی،مکانیک و طراحی جامدات،سیالات و پولیمر ، کارهای نظیر تعمیرکاران پمپ ، لوله کشی ، لوازم برقی

همچنین شما میتوانید بر اساس سلیقه ی خود از این قالب برای هر کسب و کار دیگری هم استفاده نمایید.لازم به ذکر است قالب وردپرس کنسترو با جدیدترین نسخه ی ووکامرس نیز هماهنگ است و میتوانید برخی از خدمات خود را بصورت آنلاین به بازدیدکنندگان ارائه دهید.

[toggle title=”برای مشاهده بروز رسانی ها کلیک کنید” state=”close”]قالب چند منظوره و خدماتی کنسترو در تاریخ ۹۶/۰۶/۳۰ به نسخه ۱.۰.۲ بروز رسانی شد![/toggle]

پنل تنظیمات قالب وردپرس کنسترو رنگ بندی های مختلف

کنسترو قالب وردپرس چند منظوره توضیحات فارسی سازی شده

 

بررسی ویژگی های اصلی قالب کِنستِرو

شامل صفحه ساز ویژوال کامپوزر :

Visual Composer Page Builder یک افزونه فوق العاده برای ساخت تمامی صفحات سایت بدون یک خط کد نویسی میباشد.جالب است بدانید بیش از 1 میلیون سایت توسط این پلاگین پشتیبانی میشود.

شامل Slider Revolution :

اسلایدر رولیشن هم برای ایجاد اسلایدرهای حرفه ای همراه با انمیشن های جذاب میباشد.در این افزونه هم به هیچ وجه نیازی به کد نویسی ندارید و با قابلیت دراپ و درگ میتوانید Slider های مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

هماهنگی کامل قالب کنسترو با ووکامرس :

همانطور که در توضیحات قالب گفته شد این قالب بر اساس دستورعمل های ساخت قالب WooCommerce ایجاد شده و در صورتی که یک مشتری بخواهد یک سفارش آنلاین به شما بدهد و یا یک فروشگاه جانبی برای سایت خود ایجاد نمایید، با چند کلیک و با سادگی هرچه تمام تر میتوان از این سیستم فروشگاهی برای قالب وردپرس Constro  استفاده نمود.

گزینه های مدیریت قالب پیشرفته :

در انتخاب قالب های بانک وردپرس بخش مدیریت پوسته (Theme Options) از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.دلیل این امر این است که خریدار قالب وردپرس در شخصی سازی سایت خود به مشکل برخورد نکند و بتواند هر ایده ای که برای اینکار دارد پیاده سازی نماید.

پشتیبانی کامل از چندزبانه شدن سایت :

در دهکده ی جهانی امروز که ارتباطات تا این حد پیشرفت کرده است دیگر به کسب و کارهای محلی نباید قانع بود.با استفاده از قابلیت چند زبان داشتن سایت (به عنوان مثالب فارسی/عربی/انگلیسی/فرانسوی و …) میتوانید مشتریانی از آن سوی مرزها به سمت خود جذب نمایید.مشهورترین پلاگین برای این امر WPML میباشد که قالب وردپرس Constro با این افزونه بصورت کامل هماهنگ است.

فونت های گوگل و فارسی :

در این تم فونت های گوگل و فونت های فارسی (ایران سنس) ادغام شده است.بانک وردپرس دارنده ی لایسنس رسمی فونت زیبای ایرانس ، به تمامی مشتریان خود ارائه میدهد.

چند کلیک تا نصب قالب :

همانند تمامی محصولات به ما بسته ی نصبی هماره با آخرین آپدیت های افزونه ها و قالب ارائه میشود که اگر بخواهید از صفر سایت خود را راه اندازی نمایید براحتی و در عرض 1 دقیقه سایت شما بالا می آید.

هماهنگی با فرم ساز Contact Form 7 :

برای بخش تماس با ما سایت حتماً نیاز به یک فرم ساز خواهید داشت.در این قالب از فرم تماس 7 استفاده شده و طراحی ها فرم ها با طراحی کلی قالب هماهنگ و ست میباشد!

نمایش صحیح در تمامی مرورگرها :

پشتیبانی و تست شده هم در کامپیوتر و هم موبایل در مروگرهای فایرفاکس ،سافاری،کروم ، IE9, IE10, IE11

کاملاً واکنشگرا :

دارای طراحی های اختصاصی برای دستگاه های لمسی قابل حمل نظیر موبایل ،تبلت و …

همگام سازی با خبرنامه ایمیلی Mailchimp :

با استفاده از خبرنامه ی ایملی میل چیمپ میتوانید کاربران بیشتری جذب کنید.ان تم وردپرس با افزونه های خبرنامه ایمیل،افزایش مشترکان و .. هماهنگی دارد

گزینه های نمونه کار یا پروژه های انجام شده :

یک مشتری علاوه بر تعریف ها و توصیفاتی که از کارهای خود میکنید میخواهد ببیند در عمل چگونه یک کار یا پروژه را به انجام رسانده اید.به همین دلیل در سایت های معرفی خدمات بخش نمونه کار از اهمیت بالایی برخوردار است.قسمت نمونه کار بصورت تمام عرض ، دو ستونه ، سه و چهار ستونه به طراحی سایت انعطاف خوبی می دهد.

بر اساس بوت استرپ 3 :

فریم ورک بوت استرپ یک راهکار سریع و منعطف برای توسعه وب میباشد که در این قالب استفاده شده است.

رنگ بندی بی نهایت بخش ها :

قسمت های مختلف تم را بر اساس سلیقه و کار خود تغییر دهید.

منو چسبان و مگامنو:

امکان ساخت فهرست های تمام عرض ، عادی و قابلیت منو چسبان که با اسکرول کردن صفحه توسط بازدید کننده مِنو به همراه لوگو به صورت چسبنده باقی میماند.این ویژگی قابل روشن/خاموش کردن است.

آماده برای رتینا :

اجزای مختلف سایت برای استاندارد Retina که شامل آیکون ها و عکس هایی با رزولیشن بالا میباشد ، ایجاد شده، این قابلیت باعث میشود با سایت با بهترین کیفیت ممکن در نمایشگرها دیده شود

کاملاً قابل سفارشی سازی :

یکی از شعار های این قالب وردپرس قابلیت بالای اختصاصی و شخصی سازی آن میباشد.در واقع شما با استفاده از صفحه ساز و پنل مدیریت پوسته میتوانید ایده های احتمالی خود را بدون کدنویسی اعمال کنید.این ویژگی هم برای افراد مبتدی و هم حرفه ای بسیار مفید خواهد بود.

دموهای از پیش ساخته شده :

اگر بخواهید در وقت خود صرفه جویی کنید حتماً به این دموها نیاز خواهید داشت.سازنده ی قالب تمامی اجزاء نظیر پلاگین ها و صفحات را با وسواس خاصی از پیش چیده و این امکان وجود دارد از بین این پیش نمایش ها یکی را برای شروع کار خود انتخاب نمایید.بیش از 60 صفحه از پیش طراحی شده با رنگ بندی و اشکال مختلف نظیر بخش درباره سایت ، تماس با ما ، معرفی خدمات ، پرسش و پاسخ ، وبلاگ ،اسلایدرها و محتواهای دیگر ….

سرعت و کارایی بالا :

حتماً پیش نمایش قالب که توسط بانک وردپرس ایجاد شده را مشاهده نمایید.سرعت بسیار خوب به همراه سبک بودن پوسته کِنستِرو شما را متعجب خواهد کرد (بسته به عکس های کم حجم تر میتواند سرعت بهتری هم بدست آورد)

 

 

💠💠💠💠💠در صورت خرید این محصول و تکمیل خرید 5800 امتیاز بدست خواهید آورد که معادل دریافت 5800 تومان تخفیف در خریدهای بعدی شما می باشد!💠💠💠💠💠
فونت ایران سانس در قالب های بانک وردپرس

قالب فوق حرفه ای خدماتی Constro

ارزش خرید نسبت به قیمت
پشتیبانی
امکانات
هماهنگی با سایر افزونه ها
سرعت

قالب فوق حرفه ای خدماتی کنسترو یک قالب فوق العاده است که به شما امکان می دهد که به سرعت هر چه تمام تر کسب و کار خود را راه اندازی کرده و پیشتاز باشید این قالب امکانات خیلی زیادی را درون خود جای داده است و به کاربران امکانات متعددی می دهد . این قالب مناسب برای کسب و کارهای مهندسی ، شرکت ها ، معماری و ... است.

خرید و تحویل آنی با قیمت 58000 تومان بدون پشتیبانی
[تعداد: 2   میانگین:  3/5]

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
ارسال اطلاعیه در صورتیکه