مشاوره رایگان بانک وردپرس در خدمت شماست

با ما تماس بگیرید از اینکه صدای نازنین شما را می شونیم لذت میبریم و سعی میکنیم ، تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ارتباط با واتس آب با کلیک روی دکمه زیر:

ورود به پشتیبانی

امروز با آموزش نصب قالب وردپرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

ابتدا به بخش مدیریت وارد شوید

برای نصب کردن قالب وردپرس در وردپرس، ابتدا نیاز دارید وارد بخش مدیریت سایت شده تا مشخصات مدیر را وارد کنید و بروی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد شوید. (برای دسترسی پیدا کردن به این بخش، به انتهای سایت وردپرسی خود، فقط کافیست عبارت WP-admin/ را اضافه کنیم.)

install-template-wordpress-1

 نصب قالب وردپرس از بخش مدیریت وردپرس

بعد ازین که وارد شدید، به منوی نمایش > پوسته ها رفته (معمولا 3 قالب پیشفرض وردپرس را میبینید در این بخش) و برای اضافه کردن قالب جدید ، بروی افزودن پوسته تازه کلیک نمایید.
اکنون به صفحه ای هدایت می شوید که چند قالب وردپرس وجود دارد و از منبع آن سایت wordpress.org می باشد. این قالب ها به دلیل این که انگلیسی هستند، در سایت های فارسی نمیتوان آنهارا استفاده کرد.
برای افزودن قالب از حافظه کامپیوتر شخصی خود روی دکمه بارگذاری پوسته کلیک نمایید. صفحه ای مانند صفحه ی زیر برای شما باز می شود که از طریق آن می توانید فایل خود را آپلود کنید. بروی choose file کلیک کرده و فایل قالب خود را انتخاب کنید.

install-template-wordpress-2

ممکن است موقع موقع آپلود فایل با همچین پیامی مواجه شوید. در این صورت لازم دارید حجم آپلود داخل وردپرس خودتان را بی افزایید .

install-template-wordpress-3

در صورتی که با موفقیت آپلود شود صفحه ای مانند صفحه زیر نمایان می شود.

install-template-wordpress-5

برای به اتمام رساندن قالب ورد پرس روی فعال کردن کلید میکنیم و قالب روی سایت فعال میشود.

طبق دستور در این آموزش باید از قالب آنفولد کمک بگیریم  یکی از بهترین قالب هاست و کامل فارسی سازی شده است ودر صورت نیاز میتوانید که از قالب های دیگری مانند قالب صحیفه استفاده کنید .

حالا اینجا ممکنه که نتوانید حجم آپلود وردپرس را افزایش بدید یا اینکه هاستینگ این امکانو به شما ندهد که در این صورت میتوانید فایل زیپ قالب را در پوشه wp-content/themes آپلود و اکسترت کنید و بعد از آن به بخش نمایش پوسته ها از پنل مدیریت وردپرس برید و از آنجا قالب و فعال کنید.

پس از نصب قالب اگر قالب شما دارای فایل xml هم بود برای آموزش درون ریزی فایل xml در وردپرس با ما همراه باشید.

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
ارسال اطلاعیه در صورتیکه