مشاوره رایگان بانک وردپرس در خدمت شماست

با ما تماس بگیرید از اینکه صدای نازنین شما را می شونیم لذت میبریم و سعی میکنیم ، تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ارتباط با واتس آب با کلیک روی دکمه زیر:

ورود به پشتیبانی

تنظیم کردن فرمت زمان و تاریخ در وردپرس

شما در سایت وردپرسی خود می توانید فرمت زمان و تاریخ را براحتی عوض کنید. همچنین کار هایی مانند مختصر کردن ماه یا مخفی کردن سال و یا نمایش زمان را انجام دهید. با آموزش امروز به شما چگونگی انجام این عملیات را بصورت کامل یاد می دهیم.

تنظیم کردن زمان و تاریخ در وردپرس

شما در وردپرس می توانید از توابعی ساختاری استفاده کنید که بوسیله آن فرمت زمان و تاریخ خود را توسعه دهید. با رفتن به مسیر تنظیمات>عمومی در قسمت مدیریت سایت وردپرسیتان، می توان تاریخ و زمان خود را عوض کنید.

در این قسمت از تنظیمات سایت خود، می توانید منطقه زمانی و تاریخ مناسب سایت خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید فرمت زمانی مورد نظر خود را همراه با برخی تنظیمات دیگر با کلیک کردن بروی آن انتخاب کنید.

کارکتر فرمت تاریخ و زمان وردپرس

وردپرس فرمت تاریخ و زمان شما را بر اساس حروف نمایش می دهد که نشانگر فرمت زمان سایت شما است. مثلا Y یا  year برای خروجی سال استفاده می شود که شامل 4 رقم عددی است ، مثل 2016. و ورودی y کوچک مواقعی استفاده می شود که سال شما دو رقمی نمایش داده می شود. به مثال های زیر برای بهتر متوجه شدن این مطلب توجه کنید:

M d, Y – خروجی آن – Nov 06, 2014
d M, Y –خروجی آن – 06 Nov, 2014
F jS, Y –خروجی آن – November 6th, 2014
l, F jS, Y –خروجی آن – Thursday, November 6th, 2014
H:i:s –خروجی آن – 21:26:12

با استفاده از جعبه تنظیمات می توانید فرمت های مختلف زمان و تاریخ را برای سایتتان انتخاب کنید. بعد ازین که فرمت مورد نظر خود را انتخاب کردید، سایت وردپرسیتان نمونه از فرمتی که شما انتخاب کرده اید را به نمایش می گذارد.

 

بعد از این که تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کردید و آن را ذخیره کردید، در سایت شما نشان داده می شود، فقط در صورتی اینطور نمی شود که شما در قالب خودتان از فرمت های از پیش تعریف شده استفاده کنید.

نمایش دادن زمان

یکی از مسائلی که معمولا کاربران به دنبال آن هستند ، چگونگی نمایش دادن زمان بعد از تاریخ در سایت وردپرسی است. حل کردن آن مشکل است ولی بهترین و سریعترین راه برای ویرایش تم وردپرس و افزودن کد زیر به جایی که میخواهید زمان را نمایش دهید می باشد.

<?php get_the_time(); ?>

شما می توانید از کد بالا فقط برای نشان دادن زمان برای مطلب یا صفحه استفاده کنید. معمولا کاربران معمولی از کد استفاده می کنند و آن را به تم ترجیح می دهند که روش بسیار راحت تری می باشد. هنگامی که در وردپرس خروجی ما زمان باشد، در اصل خروجی هم زمان و هم مکان می باشد. شما می توانید فرمت تاریخ را نیز به نمایش بگذارید در صورت نیاز.

شما می توانید نسبت به نیاز های سایتتان، کار های مختلفی راجب زمان و تاریخ انجام بدهید. مثلا نمایش دهید “این پست 2 روز پیش منتشر شده است.” یعنی نسبت به زمانی که پست گذاشته شده است زمان را اعلام کند. در صورتی که شما در فرمت تاریخ وارد کاراکتر زمان شوید، زمان را نمایش میدهد.
بعنوان مثال:  d/m/Y g:i خروجی اش می شود: 06/11/2014 12:15

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
ارسال اطلاعیه در صورتیکه