مشاوره رایگان بانک وردپرس در خدمت شماست

با ما تماس بگیرید از اینکه صدای نازنین شما را می شونیم لذت میبریم و سعی میکنیم ، تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ارتباط با واتس آب با کلیک روی دکمه زیر:

ورود به پشتیبانی

رفع ایراد آپلود نشدن تصویر در وردپرس

برای شما پیش آمده است هنگامی که میخواهید تصویری را در سایت وردپرسی خود آپلود کنید با پیام “خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده،دوباره تلاش کنید.” یا “HTTP Error” مواجه شوید.

نگران نباشید! با دنبال کردن مطلب زیر شما میتوانید این مشکل را به آسانی حل کنید که مربوط به باز نشدن تصویر در وردپرس می باشد:

مشکل اول: اشکال در ارتباط با سرور به علت ضعیف بودن اینترنت شما

بعضی اوقات پیش می آید به علت کم بودن سرعت آپلود در سایتتان و یا قطع و وصل شدن اینترنت خودتان هنگام آپلود تصویر با مشکل مواجه شوید.
اگر در این شرایط قرار گرفتید، ابتدا برای این که مطمعن شوید مشکل سایت و سرور نیست، یک عکس با حجم بسیار پایین در سایت خود آپلود کنید.
اگر بدون هیچ مشکلی تصویر آپلود شد، باید هاست خود را تغییر دهید و یا ارائه دهنده سرویس اینترنت خودتان را عوض کنید. در این صورت مشکل کاملا حل می شود.

مشکل دوم: جاواسکریپت و اشکال در بارگذار پرونده

اگر جاوا اسکریپت شما کش شده باشد، با این خطاها مواجه می شوید زیرا بارگذار پرونده به درستی نمی تواند کار کند.
برای این که از این خطا اطمینان پیدا کنید، به مسیر WP-content/uploads بروید. حال چک کنید که پوشه ای به اسم js_cache این آنجا بوجود نیامده باشد.
در این صورت شما مشکلی در جاوا اسکریپت خود ندارید، ولی در غیر این صورت فقط کافیست که آن پوشه را پاک کنید تا اشکالتان حل شود.

مشکل سوم:اشکال در mod_security هاست

این خطا زمانی نشان داده می شود که مد امنیتی شما دارای مشکل باشد.ابتدا سعی کنید از طریق هاست، مشکل مد سکوریتی را حل کنید. اگر موفق نشدید به آسانی می توانید این قطعه کد را به فایل htaccess بی افزایید و آن را حل کنید.

<IfModule mod_security.c>
SecFilterEngine Off
SecFilterScanPOST Off
</IfModule>

مشکل چهارم: وجود اشکال در فایلهای وردپرس

راه کار های بسیار آسانی برای این اشکال وجود دارد که علت اصلی این مشکل تغییر فایل های سیستمی وردپرس است.
در صورتی که فایل های سیستمی شما صدمه دیده اند یا تغییر کرده اند، وردپرس خود را به نسخه جدید آپدیت کنید یا اگر وردپرستان آپدیت می باشد، آن را به صورت دستی آپدیت کنید تا فایل های صدمه دیده تعمیر شوند و مشکل این بخش حل شود.

مشکل پنجم: folder access level

تنطیم نبودن سطح دسترسی پوشه های آپلود می تواند یکی از دلایل این ایراد باشد.
برای رفع آن، به فایل منیجر هاست خود شوید. پوشه wp-content را باز کنید. روی پوشه uploads راست کلیک کنید، روی change permissions کلیک کنید.
permission این پوشه را روی 744 ست کنید. حال باز وارد uploads شوید و دسترسی همه پوشه های داخل آن را نیز به 744 تغییر دهید تا مشکلان حل شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
ارسال اطلاعیه در صورتیکه