در این مطلب قصد داریم نحوه افزودن دکمه google+ به وردپرس رو آموزش بدیم امیدوارم مورد توجه و عنایتتون واقع بشه اگر سوالی بود حتما نظر بفرستید.

گوگل پلاس یکی از شبکه های اجتماعی نوظهور است و با توجه به عمر دوساله  گوگل پلاس، این سرویس گوگل به خوبی توانسته است ، رقیبی برای فیس بوک با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان،  به شمار بیاید. در واقع  گوگل پلاس بزرگترین تلاش گوگل برای رقابت با  فیس‌بوک است.  گوگل پلاس  امکانات تازه  بسیاری از جمله حلقه‌ها، پاتوق‌ها، جرقه‌ها، و گروه ها را نیز در خود دارد. علت اینکه برخی از سایت ها  دکمه این شبکه اجتماعی را به تمامی برگه ها و نوشته های خود اضافه کرده اند این است که با قرار دادن  دکمه  گوگل پلاس می توانید عمل بهینه سازی سایت تان را برای موتور جستجو انجام داده واز طرفی در این شبکه اجتماعی نیز محبوبیت کسب کرده و بازدید کننده بیشتری جذب نمایید.  توسط دکمه ای که در ادامه این نوشته، قرار دادن آن را در هر پست و صفحه فرا خواهید گرفت میتوانید به حساب کاربری گوگل پلاس خود پست اضافه کرده  و در این شبکه اجتماعی، فعالیت حرفه ای خود را گسترش دهید. و با این روش  محبوبیت خود را در دنیای بزرگ اینتر نت بالا ببرید و نسبت به سایتهای رغیب یک پله بالا تر قرار داشته باشید. پس با همراه باشید.

گوگل پلاس + google و نحوه افزودن دکمه به وردپرس

گام ۱

برای نخستین گام باید کد زیر را به ابتدای Header سایت خود یا همان فایل (header.php)  و دراولین خط از کدهایی که واژه script  دیده میشود قرار دهید :

<script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js">
{lang: 'fa'}
</script>

 

با این کار شما اسکریپت گوگل را برای سایت خود فراخوانی کردید و حالا به بخش دوم آموزش می رویم.

گام ۲

و در صورتی که میخواهید دکمه گوگل پلاس در گوشه ای از سایت تان درون کادر و در تمامی صفحات قرار بگیرد و هر کاربری که برای ثبت امتیاز روی آن کلیک کرد به برگه اصلی سایت تان امتیاز دهد(همانند چیزی که در گوشه سایت ما می بینید) از این کد در بخش footer قبل از تگ <body/> استفاده کنید.

 <!-- BANKWP.COM -->
<div style="border:2px solid #000000; z-index: 500;color:#333;font-size:11px;line-height:20px;padding:5px;border-top-right-radius:8px;border-top-left-radius:8px;text-align:center;font-size:8pt;position:fixed;left:10px;bottom:10px;background-color:#00b0ff;background-repeat:repeat; font-family:tahoma" dir=”rtl”>
به بانک وردپرس امتیاز دهید:<br/><g:plusone href="https://bankwp.com"></g:plusone>
</div>